17 april 2013

Som att kika in i ett nyckelhål

Jag funderar på att börja blogga igen, men har tappat bort mina ord. Och ett Syfte. Jag gillar syften. Utan dem kan jag inte bygga saker. Så jag väntar på Ord och ett Syfte. Och medan jag väntar ger jag bloggen lite konstgjord andning. Och bjuder på en bild, och lite text.

Om bloggen skulle vara som ett rum i det jättestora huset internet, så skulle man nog kunna säga att det är rätt tomt här. Instagram är ett annat rum. Där har jag en dörr till Mitt Rum (vilket betyder att jag kan släppa in folk, inte bara hålla folk ute ;-) ). Och ett litet instagramcollage blir som att låta er kika in genom nyckelhålet i den dörren. :-)

3 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Jag är så glad och lite stolt att se att du målar så mycket!!!!!

Mamma Mia sa...

Precis som att kika in i ett nyckelhål utan att någon vet om att just jag har varit inne och tittat. Om det inte vore för att jag inte kunde låta bli att skriva några ord på dörren: Var inne och tittade, tyckte om det jag såg!

Mimzy sa...

Konstgjord andning är väl bättre än ingen alls!Kul att få se lite av dina målningar.