29 april 2013

Förra veckan och en glimt

Förra veckan målade jag och dottern varsin tekopp. 

Jag började på en bild där det dök upp en väldigt bestämd figur. :-) 

 Det blev en hel del blått. Somliga tror jag hamnat i en blå period. ;-)

Jag började på fyra nya bilder. Och jag tror inte på det där med en blå period. ;-)

Och jag blev ombedd att klippa ut en liten glimt av ett utkast till ett projekt jag jobbar med. Det är ett projekt som är lika delar hedrande, fantastiskt kul och läskigt - ett bokomslag! :-)
Och ja, där är det blått, och det är nog det blåa som spridit sig lite den senaste tiden. ;-)

Nu ny vecka och nya bilder. :-)

2 kommentarer:

Evasleva sa...

Jag är ju så nyfiken så jag nästan dööör på bokomslaget!

Frida sa...

Åh vad du är duktig på att måla! Jag älskar bilden med tekoppen :)