19 oktober 2012

Framförhållning... borde jag bli bättre på...

Nr 2 i min lilla akvarellserie
Sitter som vanligt i sista sekunden med mitt pyssel till Pysselstafetten. Det är alltså av egen erfarenhet som jag tjatar på deltagarna i Pysselstafetten att göra pyssel och beskrivning i god tid. Och inte blev det bättre att min första idé kraschade och jag nu kör Plan B. Men sånt händer, och ibland kan det visa sig att Plan B är mycket bättre. Så är det definitivt den här gången. :-)

Om du råkat ramla in här hoppas jag att du har en finfin fredag och får en trevlig helg. Själv har jag fredag för tredje gången den här veckan. Total förvirring. ;-) Födelsedag i familjen på måndagen, fredagskänsla igår, och så fredag idag, igen. ;-)

(Mitt pyssel till Pysselstafetten kommer på måndag, så det är inte riktigt allra sista sekunden, men jag tor min familj vill träffa mig lite under helgen också, så det är bäst att jobba på. ;-) )

3 kommentarer:

hennihenni sa...

Så länge du inte städar varje fredag så är det väl härligt med tre fredagar på en vecka! Och att göra stafettinlägget tre dagar innan deadline är nog framförhållning det också, det kunde ju vara natten före du satt och slet med det...

Evasleva sa...

Pojk, här har jag missat inlägg. Har inte varit vid datorn så mycket. Tycker om dina humörkvinnor.

Veronica Tingvall sa...

Jag vill också kunna måla så här fina målningar ju!!!