31 augusti 2012

Ny Pysselstafett på gång

Förberedelsena för en ny Pysselstafett är i full gång. Idag blev jag klar med bilderna och har gjort både Pysselstafettssidan och fb-sidan höstfina. :-)

Temat döptes till Höstmys, och i det lägger jag en hel del Ta Hand Om Sig Själv och Andra - företrädesvis i den ordningen också, så att man fyller på sin egen ork och energi innan man börjar ge åt andra. :-)

Temat hänger både ihop med med året - man drar sig in på hösten, tänder ljus, fixar hemma - och också med där jag är just nu - att tänka på att ta hand om sig själv, vilket man bland annat kan göra genom att  göra det mysigt och fint och att göra sånt man tycker om med dem man tycker om.

Om du vill vara i nästa Pysselstafett kan du läsa mer om temat och instruktioner i här
Mer allmän info finns även under flikarna här på Pysselstafettssidan.

Nu är det dags att stänga av datorn och önska er alla en riktigt trevlig helg! :-)

 

1 kommentar:

Karinas inspiration sa...

Hej Stina!
Hoppas att det har gått bra med sommarstugan!
Vad flitig du är som orkar ordna ännu en pysselstafett:))
Jag funderar på att vara med... men vet inte vad jag ska göra än, kan kanske göra något med tapeter!
Ha det bra!
Karina