19 april 2012

Det är lite mycket nu

Bild lånad från bästa Lotta
Oj, nu blev det lite mycket på en gång. De närmsta veckorna har vi:

- Mormors begravning imorgon fredag
- M ska på kurs på lördagen
- Bygga i stugan på söndagen och fixa i ordning så mycket vi hinner inför nästa helg
- Fröken Lökens utvecklingssamtal på måndag, och vara föredömligt förberedda förstås
- Min mammas födelsedag på tisdag
- M kommervara bortrest två dagar
- Fröken Lökens fotbollsträning drar igång på torsdagen, och M är en av tränarna
- Ställa i ordning gästummet
- Duracellkanins-gäster i helgen som ska hjälpa till ute i stugan under helgen
- Fröken Lökens farmor på besök under den veckan
- Åka till Sthlm under helgen (och nu är vi alltså inne i MAJ)
- Svimma och kräkas av utmattning när jag kommer hem, för jag lär inte hinna med det innan

Jag behöver leta efter eller skapa mig pausrutor - vita tomma rutor i min kalender och i mitt huvud, där ingenting annat händer än att jag kan Andas. Då kan jag kanske ta bort sista punkten på listan...

Och skulle någon som av en händelse lite extra energi över tar jag tacksamt emot. ;-)

2 kommentarer:

Sanna F sa...

Ja det blir lite mycket ibland. Men det ska bli kul att ses :)))
KRAM

Joanna sa...

Tyvärr, hade jag haft extra energi så hade jag delat med mig. Av någon anledning så ska man göra allt samma vecka typ.
Om jag ska till läkaren så har jag alltid 4-5 andra besök inplanerade samma vecka. Sen kan det vara lugnt i en månad. Hur gör dessa personer när dom bokar tid åt mig? Dom känner ju inte varandra, eller?
Lagen om alltings jävlighet brukar jag kalla det :)