31 mars 2012

Stugdag

Så fantastiskt fin dag idag. Solglitter och svanar på vattnet nedanför stugan (= stugbygget). Fröken Löken och hennes kompis har lekt ute nästan hela dagen. M har satt upp sista väggen i stugan. Jag satt i solen en stund och bara mådde bra. Det har verkligen varit nypa-sig-i-armen-bra idag. :-)

Och nu sitter jag hemma med tända ljus och väntar på att Fröken Löken och hennes kompis ska somna, vilket är svårt när kroppen är full av sova-över-pirr. :-)

Såna här dagar vill jag ha fler av. :-)

Och så har jag återupptagit mobilbloggandet och väckt liv i den mer privata bloggen, där vi har Namn ;-) och finns på bild mer, och där det finns mer bilder på stugan. Ska se om jag kan bli duktigare på att snabblogga för släkt och vänner nu. :-)


1 kommentar:

Fröken Pyssel sa...

Vilken härlig dag! Låter underbart skönt :-) Kram