22 mars 2012

Stilla

Mormor i mitten. Karlstad 1930. Eftersom det är på sommaren måste mormor ha varit 16 år på fotot.
Så tar livet en sån där vändning igen. Min mormor somnade in igår. Det kom inte som en chock, men är ändå väldigt ledsamt.

Jag väntade mig att ny sorg skulle aktivera och blandas med gammal sorg och att jag skulle falla ner i en grop, men jag känner mig mest märkligt lugn. Stilla och väldigt mycket Här och Nu. Så det har trots allt varit en bra dag idag.
Och jag har inte så många ord.

* * * * *

Jag fått en award från bloggen Änglahus. Tack!


När man fått denna award ska man:
1. tacka och länka tillbaka till avsändaren
2. kopiera Libster awarden och lägga upp den i bloggen
3. skicka vidare awarden till 5 andra bloggare
(med färre än 200 följare)
som man gillar och meddela dom om det.

Jag skickar vidare till:

6 kommentarer:

Ninette sa...

kram kram kram på dej. Har lite liknande grej på gång just nu (men vi lever ännu lite grann på hoppet), så ditt inlägg väcker en hel massa känslor hos mej. Varmt deltagande, ta hand om dej

Fröken Pyssel sa...

Kram till dig kära du <3

Catha sa...

Fin bild!

Lotten sa...

Vilken underbar bild! Kram på dig!

Miss Cutiepie sa...

Tack fina stina ♥
Förlåt att jag inte hunnit skriva så mkt de senaste dagarna, har varit galet mycket här hemma med sjuk mini pojke :(
Jag finns här iaf även om jag är rätt så tyst ibland! ♥
Kram!!

Sanna F sa...

Kram finaste du!!!!