10 mars 2012

S som i Stina

Målandet och pysslandet har fått en liten vitamininjektion av de nya produkterna från Christy Tomlinson som jag köpte på scrapmässan förra helgen. Det blev inte mycket - några papper och en stencil - men det räckte. :-) Det tråkiga vita S:et fick en betydligt snyggare framsida. (Och snabbt gick det, för jag orkade inte limma utan fäste det bara med gluedots.)

Tavlan jobbade jag med i förra och förrförra veckan. Inga Christy-produkter på den. ;-)
Bakom S:et och tavlan står ett litet kort med ett citat någonstans ifrån.
Hur skulle världen såg ut utan drömmare som tänker nytt? Tråkig! ;-)
Sen igår damp det ner mer Christy-produkter i brevlådan - stämplarna jag beställde från Scarlet Lime för flera evigheter sen. Äntligen!! Ja, 13 februari känns ju som flera evigheter sen när jag ville ha dem NU. ;-)

Och då förvandlas det nyss så välstädade bordet snabbt till ett underbart kreativt kaos. :-)

Nu är det städat igen och det är dags för mys med familjen resten av dagen. :-)

3 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

underbart med kreativt kaos!!
Tusen tack för din kommentar idag! Jag blir varm i hjärtat av omtanen och att du delar med dig av dina erfarenheter.. Det är med darrande ben jag tar det här steget.. Kram emelie

Evasleva sa...

Ja, kreativt kaos är ju härligt och inspirerande!
Klart du ska göra en kurs! Och tavlan är superfin!!

Zima sa...

Åh va många fina tavlor och annat i mixed media du gjort! Den här tavlan med de flygande drakarna är ju helt uuunderbar! Sååå fina färger och läckert med 3D effekten på rosetterna.

Kram