12 mars 2012

Pysselstafetten och jag i Expressen

Klicka på bilden för att läsa. Bilden på anslagstavlan är gjord av Sanna Friedner.
Och här har vi då anledningen till städningen och fotografen - lite om mig och framförallt om Pysselstafetten i Expressen! Jag skulle varit tveksam till att vara med om det hade handlat bara om mig, men när det handlade om Pysselstafetten var det bara kul. Jag kan ju babbla en hel massa om Pysselstafetten, om vad det går ut på, vad syftet är, vad jag tycker är roligast, varför Pysselstafetten finns på facebook och en massa annat och det är ju bara en yttepyttedel av det som kom med. Men det är okej med mig.

"Fem ställen där du kan få inspiration till ditt pyssel". Nr 1 är Pysselstafetten. :-)

Jag är så himla glad att så många vill vara med i Pysselstafetterna, för utan dem skulle jag ju bara sitta här själv med en himla bra idé. ;-)

17 kommentarer:

Ninette sa...

Nämen så kul, grattis! Vad fin du är på bilderna! :)

popetotrora sa...

Åh, så himla roligt!! Det är du verlkgien värd efter allt slit du lägger ner på stafetten!
Kram på dig! //Petra

Fiffiga Systrar sa...

Vad skoj! Grattis! Det är du värd efter allt slit! kram från oss!

Jo sa...

Grattis! Jag säger som Popetotora: Det är du värd efter all tid du har lagt ner!

Denice sa...

Åh vad roligt! Och du är superfin, såå värd detta! Kram!

Helen sa...

Vad kul!

hennihenni sa...

Oh vad roligt att få läsa! Och du är jättesöt på bilderna :)

Suss sa...

Vad roligt!

Tesa sa...

Kul:)

Kram Tesa

Beas sa...

Vad roligt!!! :-)

Fröken Pimpinett sa...

Å vad kul! Grattis!

Tesa sa...

Tack du:)
Ja....det är mycket man inte vet varför man gör, hahaha. Ett är att dekorera äggkartonger;) Men dom blir ju liksom lite finare om man ska ge bort dom i present:)

Kram Tesa

Evasleva sa...

Det är så otroligt stort och roligt! För dig och för pysselstafetten och allt :) Tjoho!! Och ja, verkligen värd det!

Fröken Pyssel sa...

Så fantastiskt roligt Stina!! Heja dig!

Miss Cutiepie sa...

grattis söta stina! det förtjänar du!! ♥

Sanna F sa...

Men vad kul!!!!Grattis!!!
Nu missade jag ju tidningen... finns den kvar tror du?
Å vad kul att min lilla bild fanns med hihi.
KRAM KRAM

HH JaJa! sa...

Jag kan bara instämma med övriga. Trevligt, välplanerat och inspirerande är det här. Tack! :-)