20 mars 2012

Jag vann!

För en liten tid sen lottade den mysiga och alltid inspirerande bloggen Sweet Tidings ut PearlMountain Photo Watermark software och jag vann ett ex. :-)

PearlMountain Photo Watermark är, precis som det låter, ett program som gör det enklare att lägga till text eller en vattenstämpel (heter det så? blev plötsligt osäker) på sina foton. Jag har inte hunnit testa det själv än, men i Sweet Tidings giveaway-inlägg finns exempel på vad man kan göra med programmet. :-) Det som jag ser som den stora fördelen är att man kan lägga till text eller bild på många bilder samtidigt, och inte behöver sitta med dem en och en. Det ska bli kul att testa. :-)

6 kommentarer:

Denice sa...

Grattis! Jag är inne på att jag nog måste köpa en iphone efter Fröken Pyssels app-inlägg. Tycker jag får så trista bilder med min värdelösa kamera, och jag får inte låna sambons systemkamera.

Mia sa...

Grattis till den fina vinsten. Skall bli spännande att se vad du hittar på för fint.

Evasleva sa...

Grattis!!

Änglahus sa...

Du har en award att hämta på min blog ;0)

hennihenni sa...

Vad kul :) Grattis till vinsten! Hoppas den kommer till användning.

Svea sa...

Åh, vad spännande det är. Utvärdera och återkom om det är värt att skaffa! :)
Ang, färgutmaningen -jätteskoj att du vill fortsätta :) Efter blått lämnar jag över "stafettpinnen" till dig att färgutmana då..?
// Sandra