05 mars 2012

Fröken Löken har målat

Fröken Lökens första mixed media-tavla, som hon är mycket, mycket nöjd med. :-)
Igår var jag och Fröken Löken på scrapbookingmässan här i stan. Hon var superduktig som orkade vara där i flera timmar. Själv blev jag typ sönderstressad, men vi hade ändå trevligt. :-) Jag hade en liten lista på några jag skulle säga hej till om jag hittade dem, bland annat tre trevliga deltagare i Pysselstafetten! Bara en sån sak liksom. :-)

När vi kom hem ville Fröken Löken inte pyssla med sina nya papper, utan hon ville måla. Hon hade kollat igenom min art journal en annan dag och hittat en bild som hon också ville göra. Och när hon kom igång gick det så bra att hon jobbade med två tavlor parallellt. En av dem blev klar, medan den hon först började med behöver jobbas lite till med.

När tavlan var klar tittade hon på den och ett nöjt leende spred sig och hon sa "Det är ju HELT FANTASTISKT!!!" :-D Och det är det ju. :-)

6 kommentarer:

Tesa sa...

Helt fantastisk blev den:) Brås på mor sin, ser jag. Kul att springa på dig:)

Kram Tesa

Maria sa...

Det är så roligt när de är så nöjda med de fina det gjort!

Creative Pink sa...

Tjejen har ju talang, kul =)

hennihenni sa...

Visst är den fantastisk! Hon har helt klart talang :)

Och målet med stafettpysslet var väl att göra dig sur och avundsjuk om jag inte minns helt fel ;)

Fiffiga Systrar sa...

Vilken fin tavla hon fått ihop! Superduktig ju!! Visst är det roligt att pyssla tillsammans...

Kram denna fredag!

pysslamer.se sa...

Så himla fin!!!