15 februari 2012

Fullt upp med Pysselstafetten

Puh! Nu har det varit några intensiva dagar med Pysselstafettsfixande, och nu känner jag att det är dags att avsätta tid till att måla och leka. Och sen när jag fått lite ny energi ska jag göra bloggschemat. :-)

Har ni sett att det är ljust ute! Ljust när man lämnar vid åtta på morgonen, och fortfarande ljust nu när klockan snart är fem. Hur underbart är inte det!? :-D

Förresten, mobilfodralet i förra inlägget VAR faktiskt väldigt enkelt att göra. Pinsamt enkelt. Jag funderade först på att skriva hur jag hade gjort, men det var så löjligt enkelt att jag lät bli. Men jag kan beskriva det i ett inlägg om några dagar ändå. :-)

Nu ska jag göra ingenting i tre minuter, och sen ska jag gå till köket och trolla fram något fantastiskt nyttigt och gott till middag. (Ha!)

Hej på ett tag! ;-)

4 kommentarer:

hennihenni sa...

Du är så duktig som orkar ordna stafett! Det ska bli jättekul.

Och mandlarna ÄR verkligen beroendeframkallande, första gången jag gjorde de och smakade tänkte jag "hmm... får kanske ändra kryddningen", men sedan tog jag en till, och en till, och en till... :)

Evasleva sa...

Klart att du ska visa hur du gjort mobilfodralet. Det var ju superfint!

PYssel sa...

HUR!?!? Kan du pyssla så fina saker :)

Zima sa...

Ja, tack! Berätta hur du gjorde det där löjligt enkla mobilfodralet, så jag med kan göra ett! :)