27 januari 2012

Dags för ny Pysselstafett!!

Så, nu har jag hostat, målat, sovit, målat, hostat lite mindre, fixat i datorn, hostat och till slut blivit klar med anmälningsinlägget till den sjätte Pysselstafetten. :-) Jag är mycket nöjd. :-)

Fast färgerna jag hade i huvudet till bilden var Gult och Cerise. Påskigt och färgglatt.
Hm...
Det här är dessutom det Andra försöket. Den första bilden blev väldigt turkos.
Hm...
Det märkliga är att denna fick precis samma färger!! Då var det bara att inse att jag uppenbarligen är inne i en turkos period och hur många bilder jag än målar så kommer det inte bli Gult & Cerise just nu. ;-)

Men det blev bra ändå. Mycket bra. :-)

4 kommentarer:

hennihenni sa...

Ooh, vad kul! Ska genast börja fundera på pyssel :)

Fröken Pyssel sa...

Vad roligt, ser jättefint ut! Ska man göra reklam för stafetten i sin blogg nu?

hennihenni sa...

Jo, jag vill nog vara med den här gången också. Måste bara komma på ett pyssel du kan bli imponerad, sur och avundsjuk av ;)

hennihenni sa...

Jag har svårare att få tag på de svenska tidningarna - bor utomlands för tillfället. Men att be familj/vänner köpa och skicka, eller be någon som reser agera kurir fungerar ganska bra - kanske kunde det även fungera med dig gällande Marie Claire?