13 november 2011

Plötsligt händer det...


JAG HAR MÅLAT.
Kors i taket!
Alltså MÅLAT, och inte bara klippt och klistat och kladdat med färg som i mixed media, utan MÅLAT.
Det KAN vara det roligaste som finns. Ja, på delad förstaplats med personlig utveckling och olika projekt.

På sätt och vis gillar jag den mer lugnare bakgrunden på nedre vänstra bilden bättre, så jag kanske tar och dämpar färgen lite. Kanske.

Men bakgrunden har lite struktur/mönster som är fint, så jag kanske låter det vara som det är.
Vi får se, vi får se. :-)

10 kommentarer:

qvirk sa...

Åhjösse så fint! Mera sånt tycker jag absolut!

sofia sa...

Oj, men vilken målning sen! Vackert!!

Ulle sa...

Jättefint! Verkligen jättefint! Härlig drömmande blick! Vad för världsproblem funderas det på?
Kram

HannasHörna sa...

Hej!

Jättefin. Vad duktig du är!

Fröken Pyssel sa...

Det här är din finaste någonsin tycker jag :-) Gillar massor! Är det akvarell du målar med?r

Helena sa...

Mycket snyggt, både målningen och även ramen nedan. Vad duktig du är! :)

Louise sa...

Åh vad fin den här målningen var!! Önskar att jag kunde måla men det överlämnar jag med varm hand åt sånna som kan... Du till exempel! Kram Louise

minastickor sa...

Oh vad fin! Gillas skarpt!

Alexandra - Pysselmaniker sa...

Oh, den är jättefin! Vad duktig du är! Tycker jättemycket om färgerna, de är så härliga att titta på =)

Pysselmajorna sa...

Vad underbart fint!