30 november 2011

Jag har en idé! - ny tavla i köket :-)

Vi har en ny tavla i vårt kök. :-) Det är en egen variant på I have an idea-tavlan som finns som en liten kursuppgift hos Brave Girls Club. I den här pdf-en kan man läsa om kusen och se hur den "skulle" ha sett ut. Men varför kopiera andra så exakt. ;-)

Fröken Lökens små tekannor står ovanpå. Kanske får de hamna på en egen canvas. Kanske får de stå kvar här. :-)

Kanske, kanske kan vi blir lite mer kreativa i köket nu och inte alltid behöva ställa den eviga frågan "Vad ska vi äta till middag?". ;-)

8 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

Underbar tavla. Och fantastiska små tekannor!! I LOVE!

Fiah sa...

Tack så mycket :)

Ninette sa...

Vilken härlig tavla, och vilka härliga tekoppar! Så fina allihopa!

Mia sa...

Fin! Och tekannorna är ursöta, är det eget mönster. Tavlan ser ut att passa fint in i ert kök. Blir lite nyfiken på hur det ser ut när jag ser bokhyllan/vitrinen.

Marianne sa...

Vilken härlig färgklick!
Det är så kul att jag börjat hitta så många roliga pysslande bloggar med tusen roliga idéer, man får sån inspiration!:)
Ha en bra dag!
Marianne -Min Lilla Skrubb

Helena, Craft and Creativity sa...

Tufft! Den blev jättefin! :)

Anna sa...

Vad fin! Jag gillar tekannorna ovanpå också :-)

Ann-Sofie sa...

Som förstagångsbesökare måste jag bara säga att du har väldigt fina pyssel. Bra beskrivningar på hur du gör har du också. Jag tittar definitivt in igen!