11 november 2011

Finfin fredag

Favorit i repris, fotad med vanlig kamera som jag lovade.
(Och KOM IHÅG! Snudd på guldstjärna till mig.)
Idag har varit en kalasbra dag. :-D Jag har i ett par dagar lyssnat på meditationen Ditt drömliv som hör till boken Släpp loss din inre livskonstnär som jag läser. Jag gillar såna övningar. Och nu måste jag säga att det var ett väldans trevligt ställe jag lyckades fantisera ihop. :-) Nu hoppas jag verkligen att jag ska lyckas skapa den platsen på riktigt också. :-)

Och av bara farten fick jag en massa energi och jag har målat på fyra olika tavlor idag. :-) Det har varit ett så pass kreativt kaos i pysselrummet att mobilen försvann på skrivbordet och jag var tvungen att ringa till den för att hitta den. Haha!! (Stort bord. Mycket grejer. ;-) )

"Samma igen? Har människan inget annat att visa??"
Jo, men jag ville ha med den här som visar mer rätt färg också. :-)
De där monsterna som väsnades för några dagar sen har hållit sig tysta. Jag kom på att det nog mest var lite novemberdepp, och jag har sett till att sova ordentligt och att ta promenader i dagsljus varje dag. Det har hjälpt. :-) En granne sa att hon börjat ta D-vitamin och att hon märkte skillnad och känner sig piggare och gladare. Jag har tagit mina ett bra tag nu. Jag vet inte om de hjälper, men jag har inga planer på att inte ta dem, bara för att se om det blir någon skillnad. ;-)

Jag är med andra ord inte kvar i Väntummet, utan nu är det mer fart & fläkt igen. ;-) Frustrerande nog hakar liksom inte "resten av världen" på. Men det är nog mest tur, för annars skulle jag kanske hinna en bra bit in i projekt innan jag började fundera "vill jag verkligen göra det här?". ;-) Och jag skulle definitivt få sällskap av monster som börjar väsnas och viftar för att de inte känner sig trygga när saker händer för fort. ;-)

Hur som helst så blir det helg nu. :-) Och en synnerligen trevlig helg önskar jag er alla! :-)

2 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

vilken fin tavla! vi önskar dig en fin fin helg! kram emelie och elin

AnnaB sa...

Superfin...!