28 oktober 2011

Trevlig helg!

Idag är en bra dag
Idag har jag inte suttit vid datorn mesta delen av dagen, som de senaste veckorna, utan jag har varit inne i pysselrummet och målat och kladdat och experimenterat. ;-) Måndagens tutorial stod på schemat. Och "fri lek". ;-) Härligt! :-D

Båda projekten blev lyckade och pryder nu vårt vardagsrum, eftersom jag vill kika på dem då och då medan jag slappar i soffan ;-), men ni får inte se mitt bidrag till Pysselstafetten förrän på måndag. :-) Och jag får nog ta en ny bild på tavlan ovan, för färgerna är mycket klarare och gladare egentligen. :-)

Nu önskar jag alla en Riktigt Trevlig Helg! Och så ses vi på måndag när Pysselstafetten startar! :-D

4 kommentarer:

Evasleva sa...

Åh, vilken fin!! Hoppas ni får en bra helg. kram!

popetotrora sa...

Tjusigt!!

Trevlig helg på dig med och jag ser fram emot allt fint pyssel vi kommer få se fom måndag! Krma

Veronica Tingvall sa...

Superfint! Jag har sån skaparlust men inget vill komma fram, jag behöer några leka och kladda-dagar tror jag
KRAM

Ninette sa...

Härlig tavla! Ser fram emot pysselstafettstarten! ha en härlig helg!