05 september 2011

Nej, den här veckan vill jag inte ha, eller Den här veckan är en utmaning

Nej, här är ingen pigg.
Den här veckan kör vi en härlig mix:
- skolstartsförkylning (Fröken Löken)
- pms (jag, naturligtvis)
- allmän trötthet och skruttighet (hela familjen)
- begravning

Slå det om ni kan. :-P

Det kommer vara tyst här ett tag till.

Känner att jag måste lägga till en Bra-lista också.
- jag har klippt mig idag
- Fröken Lökens mormor kunde rycka ut med kort varsel när det visade sig att Fröken Löken inte kunde gå till skolan
- Fröken Löken ser fram emot resan eftersom hon tänker på flyget och kusinerna, och inte på begravningen. Jag försöker tänka som hon.
- jag har hela min lilla familj hemma
- ingen har kräkts :-D (Bara en sån sak!)

3 kommentarer:

Denice sa...

Usch, tänker på er. Jag ska också på begravning, fast nästa vecka, det är lite tungt. Tänker precis som din Fröken Löken, på alla mina kusiner som jag äntligen får träffa, och alla söta kusinbarn som mina barn (och jag) aldrig sett förut, blir lätt så när man bor i olika delar av landet. Men det är sorgligt att det krävs att man förlorar någon för att man ska träffas igen. Mn syster skrev på fb "Himlen har fått världens finaste morfar" men jag kunde inte låta bli att tänka att jag verkligen verkligen vill ha kvar honom här hos oss. Kram!!

Evasleva sa...

Ja, det är verkligen en utmanande vecka. En vecka man inte vill ha. Men du klarar det! Ta hand om dig. kram!

Anna sa...

Usch, ta hand om dig!