16 september 2011

Få 15% rabatt på Panduro tom 22 september

Liksom några andra bloggare har jag fått mail med info om Panduros nylansering av sin webbshop. Jag har även fått en rabattkod som ger 15% rabatt i Panduros webbshop. Jag får dela med mig av den rabatten och det gör jag förstås. :-D I och med att webbshopen är försenad har de förlängt tiden för rabatten till och med den 22 september. :-)

(Och det är ju extra bra med tanke på att jag varit bortrest och sjuk och tappat några hjärnceller på kuppen och missat att blogga om detta. Men bättre sent än aldrig! :-D)

Så för att få 15%  rabatt på din beställning uppger du bara koden 70215 när du beställer. Lätt som en plätt! :-) Erbjudandet gäller på alla varor till ordinarie pris och kan ej kombineras med andra erbjudanden. (Dvs inte på den reakampanj de har nu.)

Och eftersom detta inlägg så ogenerat handlar om Panduro och deras produkter får jag väl visa ett par bilder på vad jag gjort idag och berätta vilka produkter som kommer från Panduro. ;-)

Jag håller på med en tavla och till dem har jag haft två av nyheterna ur nya katalogen:
blå resinblomma (första bilden) Har sett såna blommor på många ställen i evigheter, så det var kul att Panduro tagit in dem. Gillar dem! :-D
rosett ur förpackningen med junior dekorstensmix form&färg Dekorstenarna var egentligen tänkta till Fröken Löken, men... vi får nog dela på dem. :-D

Övriga Panduroprodukter jag använt är:
tyg grönt m vita prickar
Jag veeet!! Jag förstår inte heller varför jag inte redan jobbar på Panduro.!! ;-) Kanske för att jag inte kan låta bli att slänga in en lista över produkter som INTE kommer från Panduro? ;-)

spetstyg från IKEA
tyg från tygaffären här i stan
penna från Scarlet Lime (slutsåld)
tapetprover (syns ej)

Och hur tavlan se ut tror jag att jag tar och visar på måndag. Det känns som att det blir bra. :-D

Och med det säger jag Trevlig Helg!! :-)

1 kommentar:

Rebeccas DIY sa...

Men det här var ju perfekt inför alla regniga pysseldagar i höst. Får nog genast segla över till Panduro.
Ha en skön lördagskväll!