12 augusti 2011

Nosar på vardagen

Jag har lämnat Fröken Löken på fritids - Fröken "Jag vill inte gå på fritids!!!!". Jag förstår henne absolut. Men det kommer inte kännas bättre på måndag, så vi mjukstartar med en halvdag idag, så att måndagen inte blir för jobbig.

Och det ger även mig en halvdag, med några timmars lugn och ro. Skönt. :-) Passar på att kika in här och säga Hej. :-)

Så, nu ska jobba lite i lugn och ro. Sen bli det Fröken Löken & kompisar som vanligt här hemma igen. :-D

Mycket avslappnad katt. Inspirationsbild för egentid. ;-)

5 kommentarer:

Sara sa...

Vad mysigt det ser ut! Jag vill också ha en katt :)

Camilla/NÅNI by Smillas design sa...

Hej
Och tack för det fina väggordet, har bloggat om det men så glömde jag bort att meddela att det kommit fram. Superfint är det! Tack än en gång!

popetotrora sa...

Skönt med lite mjukstart på vardagen. Det har jag också haft den här veckan, eftersom jag bara jobbade må-on. Men behöver nog göra så, att starta upp med fem dagars jobb direkt efter semestern kan inte vara sunt... ;-)

Kram på dig, Stina!!

Evasleva sa...

Vad skönt med lite tid för sig själv!

Louise sa...

Åh, det låter så skönt med mjukstart på vardagen! Imorgon kör jag igång efter ett ljuvligt skönt sommarlov så här är det ingen mjukstart inte!! I och för sig har vi inga elever i veckan så lite mjukstart är det kanske ändå!? /Louise