31 augusti 2011

Lite smått och gott

Tusen tack för alla snälla kommentarer till mina två senaste inlägg. :-) Ni är himla bra ni. :-)

Igår målade jag hela dagen. Idag har jag tagit itu med lite bloggstädning. Jag har delat på mina tutorials och pysselstafetterna och de har nu var sin sida. Ordning och reda. :-)

Medan jag höll på hittade jag även en annan pysselstafett, med ett helt annat upplägg, hos bloggen jonna d sniffar skönhet. Spännande! (Och lite förvirrande att den fått samma namn. Men, men. Sånt händer.) Den pysselstafetten har redan startat men man kan kika på upplägget i det här inlägget.

Sen har jag även fått ögonen på inte mindre än två nya marknadsplatser för handarbeten som öppnar nu under hösten. Jabbo som kommer att öppna i oktober. Man kan följa Jabbo på facebook.Och Epla som kommer att öppna den 5:e september. Ska bli jättekul att se hur de kommer att se ut och utvecklas. :-)

Ja, det var allt jag hade att komma med just nu. :-) Hoppas alla har en finfin onsdag. Min är lite mulen, men det funkar. ;-)

3 kommentarer:

Ulle sa...

Önskar dig en underbar onsdag oxå!
Jag ska till stallet ikväll:) Jag brukar säga: Att pyssla är plåster för själen.
Idag kom jag på: Att rida är bandage för humöret.
Kram

Jenny Bergvall sa...

Oh my... nä du du Stina. Jag det där verkar helt ha försvunnit ur mitt usla minne. SORRY! Bra att du tog bort mig. Nästa gång skall jag göra som jag gjort innan...göra klart innan jag säger ja. ;) KRAM

jacqueline sa...

Dearest sweet stina, came by to wish you a wonderful beautiful week. I hope all is well and good for it. Love to you.