21 juni 2011

Tacksamhetsalfabetet - M



M är nog en av de allra lättaste. :-)
Jag är allra mest tacksam för min sambo M*,. :-) Sen är jag även tacksam för Måla, Musik, små fina Moln.

Vad har du att vara tacksam över som börjar på M? :-)

* Min sambo och Fröken Löken är de enda personer jag har med i mitt tacksamhetsalfabete. I övrigt kör jag "ingen nämnd - ingen glömd". :-) Sen har jag ett separat alfabet för de personer jag är tacksam över att jag har, eller har haft i mitt liv. :-)

Jag har antagit Ulrika Gabriel Coach & Inspiratörs utmaning att skriva ett tacksamhetsalfabete. Läs Ulrikas inlägg om tacksamhetsalfabetet här. Och alla Mina tacksamhetsinlägg hittar du här.


3 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag kom just på att min sambos namn också börjar på M och honom är jag såklart väldigt tacksam över. Mamma, morötter, muffins, mys, mjukglass, mjölk är andra saker på m som jag är tacksam över. Mest mat men vad tusan ;)

Anna sa...

Tack så mycket för fina kommentarer hos mig <3

popetotrora sa...

Jag är tacksam för min fina lilla Mamma! :-)

Och du, klart att du ska sno min rurik! Inlägget va dock så långt att jag inte hinner läsa nu (måste springa på möte) men sen ska jag absolut läsa dina kloka ord och funderingar. Kram på dig!!