14 juni 2011

Ordning och reda - litet ställ till mobilen

För en tid sedan när jag satt och gjorde metallord till DesignRummet pausade jag från alla bokstäver med lite andra pyssel. Ett av dem var något jag tänkt på länge - ett ställ till mobilen! Konstruktionen är enkel. Det är en metalltråd som också går upp som ett "ryggstöd" som mobilen (eller i det här fallet mobilfodralet, eftersom jag fotade med mobilen) lutar sig mot.

Det funkar ju hur bra som helst att ha mobilen liggande på bordet också, men när jag ska lyssna på musik sitter ju högtalaren bak och jag ville därför få upp mobilen. Dessutom vet jag var jag har den om jag ställer den där. Jag är jätteduktig på att tappa bort min mobil. Får ringa till den och fråga vart den har gömt sig rätt ofta. ;-)

4 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Så fiffigt! Och typ miljontals gånger finare än mobilställ man kan köpa i affären :)

Fröken Pyssel sa...

Men så sött! Jättefint!

qvirk sa...

Smart! Gör du såna i Iphonestorlek kan du säkert sälja en hel drös, tillbehör till Iphones går åt som smör i solsken verkar det som...

popetotrora sa...

Rolig idé!!