30 maj 2011

Vardagsmys

Ibland har vi det så här mysigt när vi ligger i en stor hög och tittar på tv. :-) (Ok, Katten F ser ju inte engagerad, men det är för att hon föredrar naturprogram framför cartoon network och surar lite eftersom hon inte fick sin vilja igenom. ;-) )

Det känns att sommarlovet är nära nu. (Även om jag inte för mitt liv kan förstå hur det gick till. Var det inte snö nyss!?) Fröken Löken har börjat prata om sommarlovsmorgnar utan stress och jag och M har känt oss trötta, så där som man kan bli när man vet att det inte är så långt kvar och man vet att man Snart får vara ledig. Man börjar liksom fokusera på det som kommer Sen, och glömmer bort att se till att det blir bra Nu också. :-)

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Myyys!

Sanna F sa...

Härligt med vardagsmys....
Ja man längtar efter ledigt nu!!!
KRAM

Louise sa...

Ja inte lång kvar till sommarlov nu!!! Jag försöker njuta av dagarna just nu när man har all härlig ledighet framför sig!! (Även om jag räknar ner...)Vilken gosig bild! /Louise

popetotrora sa...

Gosigt!! :-)

Fröken Pyssel sa...

Vad mysigt! Men varför får inte katten bestämma tv-program? Katter borde alltid få bestämma.

Jag vill också ha sommarlov snart, men det är en hel månad kvar!