06 maj 2011

Trevlig helg!

Tänkte skiva något typ käckt och trevligt. Men jag är sååååå trööööttt, så hjärnan står helt still. Kanske vanlig sömnbrist, kanske vanligt pollen. Kanske, troligen en kombination av dem.

Jag ska snart susa iväg på min cykel och hämta hem Fröken Löken. Sen har vi tjejkväll Fröken Löken, katten och jag, eftersom M ska ha det trevligt med kollegorna på jobbet.

Men innan jag stänger av datorn, för att hinna måla på mig ett ansikte så jag kan gå ut bland folk, så tänkte jag bara berätta att Fyra Sorters Kakor stänger på söndag och att från idag t.o.m. söndag är det 10% på alla produkter. Sen töms shoppen för den här gången.

Nu vet du det.

Och nu säger jag Trevlig helg! :-)

2 kommentarer:

Sanna sa...

Hejsan!
Ursäkta det sena svaret..men orken har bara inte funnits.. Jag heter suzanaalex inne på tradera..har dock inte fått tummen ur och lagt ut något alls på sistone trots att jag har en hög som ligger och väntar.. =/ Men hojtar till på bloggen bara jag får tummen ur.. =)

Ha en fortsatt fin helg trots pollen och trötthet! <3
Kraaaaaam
Sanna

creation sa...

hi ,
you have a lovely blog
m following you as i look forward to read your blog
weekend greetings
Rachana