28 maj 2011

Och vinnaren är...

Lottdragningen: 30 lappar och en måttligt intresserad Fröken Löken som ändå kunde tänka sig att välja en lapp. ;-) Fast Fröken Löken syns inte på bilden. Hon såg på tv. Men hon hon var hygglig nog att låna ut en arm sen. ;-)

Och vår vinnare är Camilla/NÅNI by Smillas Design! Grattis!! :-)

Och om du inte vann men är sugen på ett eller fler ord så går det alldeles utmärkt att beställa. :-)
Jag tar 35 kr per bokstav (inkl moms, porto och frakt inom Sverige).
Skulle man vilja ha många och långa ord eller namn kan en mängdrabatt ges. ;-)
Beställningar kan mailas till info(at)stinaglaas.se :-)
(Allt det där ska ju finnas i min shop, men det har varit Stora Strulet de senaste dagarna på den fronten, och jag har gett upp en liten stund och låter mig ha lite helg.)

Nu ska jag fortsätta med vår lördag här. Jag ska visst leka lite med dockor nu, har Fröken Löken berättat. Måste nog försöka få till en pysselvinkling på det. ;-)

Önskar alla en trevlig helg! :-)

1 kommentar:

Emilie Winberg sa...

Grattis till ett underbart ord Camilla!