20 maj 2011

Nu ska vi fira! - En liten utlottning

Det är fredag, solen skiner sken, besöksräknaren ha passerat 70000 och jag har blåst liv i min shop (produkter kommer snart! :-) ), så jag tänkte att det kunde vara dags för en liten utlottning! :-D

Och nu är jag så in i baljan trött att jag fattar mig kort:
Om du vill vinna ordet på bilden så lämnar du en kommentar till det här inlägget.
Ordet är ca 30 cm långt och 10 cm högt på högsta stället (=d).
Jag drar en vinnare nästa fredag (27 maj).

Japp. Svårare än då är det inte.

30 kommentarer:

Creative Pink sa...

Klart man vill vara med =)

Inga sa...

Dream on. Dags för mig att förflytta mig till drömmarnas rike. Klart jag vill vara med.

Annefia sa...

Självklart vill jag vara med i din utlottning! Och länkar till den gör jag också fast jag inte måste.

Anonym sa...

Jag är gärna med i utlottningen.

/Lotta

clottag@hotmail.com

Ninette sa...

Jag är jättegärna med i utlottningen!

killmamman sa...

å, jag är med och tävlar om det vackra ordet! :)

emve sa...

Jag vill vara med! :)

Skulle passa fin fint i sovrummet!

Lotten sa...

Klart att jag vill vara med!

Lina sa...

Jag vill gärna vara med :)

Fröken Anki sa...

Fiint!
Och passar bra för just nu befinner vi oss bland drömmar om var vi ska bo! :)
Kram

Helen sa...

Skulle gärna vilja vinna lite drömmar:)

Lillis Pyssel sa...

Såklart jag vill vara med och pröva lyckan :)

Svinkeln sa...

Har följt din blogg ett tag men aldrig visat mig, me nu vill jag ju gärna ha lite mer att drömma om. ;o)

qvirk sa...

Wie, jag vill gärna vinna!

Fröken Pyssel sa...

Klart man vill vara med! Kanske man kan drömma lite extra fina drömmar när man sover :-) Kram!

Made by Ina sa...

Jag är gärna med på en liten lott ;)

Kram Marina

Camilla/NÅNI by Smillas design sa...

Jag vill gärna vara med!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag vill såklart också vara med :)

Malin B sa...

Klart jag vill delta i utlottningen! Jättefint arbete!

Louise sa...

Åh så roligt med så många besökare och såklart vill jag vara med i utlottningen!! /Louise

Emilie Winberg sa...

Hur gärna vill man inte pryda sitt hem med något utav dina fina ord! Jag är jätte med! ;D

Förövrigt, när skulle pysselstaffeten dra igång? Längtar efter att se vad ni ska skapa :)

Ulle sa...

Så roligt med så många besökare!!
Vill självklart vara med i utlottningen:)
Kram

Villeosagamamman sa...

Jag är på! Tackar!

Karin sa...

Jag håller på att ta första steget mot att realisera min dröm - att starta eget - håll tummarna för att det kommer att funka! Ett ord på vägen skulle säkert hjälpa...

Malena Nilsved sa...

Ja. tack! Såklart man vill vara med i utlottnigen av den fina!
/ Malena

Rumpetuss sa...

Vill absolut vara med....håller tummarna!!

snögumman sa...

Grattis till så många besökare! Självklart vill jag också vara med i din utlottning.

Jessica sa...

Vill jättegärna vara med!

Henrietta sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur!

Anna sa...

Jag vill vara med! Hade varit fint här i min pysselhörna där jag sitter och drömmer!

Anna