13 maj 2011

Mitt bästa länktips när pysselfantasin går på sparlåga :-)

Jag är så galet pysselsugen de här dagarna. Jag längtar efter FÄRGER och efter att SY och klippa och klistra. :-D Och jag samlar på ORD som jag vill göra något med.

Hela hjärnan känns som ett trädgårdsland fullt med spirande små idéplantor! Till och med liknelserna blir lite utöver det vanliga. ;-) Tidigare idag liknade jag min hjärna vid kossorna som skuttar ut i sommarhagen... Hm... Haha!! Jag minns inte riktigt vad jag menade, och det är möjligt att jag minns lite fel. Men det var kossor i alla fall. :-)

När jag frågade efter tips på länkar var jag lite ute efter svenska pysselbloggar som jag inte hittat än. Men det är ju galet svårt för er att veta vilka det är. :-) Om jag skulle ge er ETT länktips för dagar när man är slut på idéer så är det One Pretty Thing. hur många pyssel man hitta som man vill testa beror helt på hur mycket tid man har på sig. ;-) För tips och idéer finns där i mängder. Och ofta hittar man nya bloggar att följa när man klickar sig vidare. Så One Pretty Thing är mitt tips idag. :-)

Sen har jag missat att berätta att jag lagt upp lite länkar här på bloggen under fliken Länkar här ovan. Det är några av mina favoriter. :-)

Nu ska jag föra över några bilder från mobilen så att jag kan visa vad jag pysslat med de senaste dagarna. :-)

Inga kommentarer: