25 maj 2011

Kategori: Man måste ju pröva!

Jag fick en fråga från bästa Petra om jag kunde göra en liten korg i metalltråd. Mitt svar blev typ "ehh, nja. jag tror faktiskt inte att jag kan det". Men givetvis var jag ju tvungen att testa. :-D Så det blev till att googla lite på korgar av ståltråd för att se hur man skulle göra. Och en korg blev det! En sned och knölig, men en korg! Dock för stor för Petra. Jag vet inte om jag kan göra mindre, men jag ska försöka. :-) Däremot kände jag att luffarslöjd lämnar jag nog åt dem som är bra på det. Haha!! ;-)
Pärlorna ligger i korgen för att dölja hur knölig den egentligen ser ut. :-D
Och apropå metalltråd så tar jag och påminner om min lilla utlottning av ordet dream. :-) Du kan faktiskt se det skymta bakom min hand på den övre bilden! :-)

6 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Så söt! Kanske kan den få bo i ditt dockhus (för visst hade du ett sådant som du tänkte renovera?)

4U2! sa...

Tycker den blev fin, och med pärlorna ... ännu finare! :)

Creative Pink sa...

Fasligt sött det där =)

popetotrora sa...

Den är ju superfin! Och nu när jag ser den andra bilden på den (när den står i din hand) tänker jag att den kanske inte alls är för stor...

Emilie Winberg sa...

Åh så söt! Vilket pilligt arbete. Men hur kan den ha blivit förstor? haha!

Annefia sa...

Åååh, så jättesöt och fin den blev!!!