09 maj 2011

Äntligen Måndag! :-)

Måndag! Härligt! Ny vecka - ny fixarlista. :-)

Jag började dagen med gröt (=galet ovanligt) och har sen druckit en smoothie med bland annat Broccoli (!), istället för att dricka mitt vanliga halv-tio-kaffe. Känner mig vansinnigt nyttig, men kanske inte så Pigg som jag inbillat mig att jag skulle bli. ;-) Ska man inte bli det av nyttiga saker?? ;-) Jaja. Jag har varit effektiv i alla fall. :-) Jag skrev en fixarlista för veckan igår kväll och har redan betat av flera punkter. Känns bra! :-)

I och med att Fyra Sorters Kakors andra marknad nu har stängt får jag tid till andra projekt. :-) Kul!! På min lista finns nu:
- pysselstafetten, som jag redan börjat samla ihop folk till (du kan läsa mer och anmäla dig här om du vill vara med)
- få ordning på min egen shop, som jag stängde under arbetet med Kakan
- göra fler smycken
- måla och fixa utskrifter som kan säljas (Klurigt!)
- fortsätta med Soul Restoration-kursen jag går
- börja planera för höstens projekt :-)
- fler roliga saker

Nä, nu kan jag inte sitta här och skriva! Har fler punkter att beta av innan lunch ju! :-)

2 kommentarer:

popetotrora sa...

Mycket på gång, Stina... :-) Härligt!
Och ja, man brukar få energi av nyttiga saker men smoothie på broccoli... är det så gott verkligen? ;-)

Stor kram på dig!!

Annefia sa...

Älskar smoothies och älskas broccoli men jag en kombination av dom båda låter lite suspekt. LOL Det vill jag gärna ha recept på.