07 april 2011

Shoppat!

Idag hinner jag knappt andas mellan punkterna på fixarlistan. Hoppar in här lite snabbt innan jag ska hämta Fröken Löken bara för att visa gårdagens huvudvärkstablett. ;-) Jo, det är sant! Det hjälpte! :-D

Papper, stämplar och embossingfönen är köpta hos Ljuva Änglar. Rullstämpeln är köpt från Scarlet Lime och kom med posten igår.
Tanken var att jag skulle kliva in i affären, köpa den embossingfön jag beställt, betala den och sen gå UT ur affären. Ha! Jag säger det igen - Ha! Jag tror jag var där i nästan en och en halv timme och tittade på varenda pryl i butiken!

Sååå... nu har jag STORA köpstoppet och sitter och gör nya smycken och målar. :-)
Och nu måste jag rusa!!

3 kommentarer:

Miss Cutiepie sa...

Vilka underbara skatter, mums! ♥

Sanna F sa...

Åååååå vilka fina saker!!! Älskar stämplarna och - Ja allt förstås!!!
Har du ett handtag också till rullstämpeln?

popetotrora sa...

Sååå roligt med nytt pysselmaterial!