09 april 2011

Ny pysseltidning! :-)

Istället för lördagsgodis brukar jag ibland unna mig en tidning. Och jag tycker att det är jättekul att det nu kommit en ny pysseltidning - Underbara idéer. :-) Tidningen beskrivs som "en tidning för alla som älskar attdesigna, skapa och pyssla, fylld med tips och inspiration". Det är en specaltidning från tidningen Drömhem & Trädgård. Första numret kom den 5 april och nästa nummer kommer i november.

Jag fick hem tidningen i veckan , och har redan hunnit smaka på mitt lördagsgodis. ;-)

Tidningen är proppfull med idéer och beskrivningar.
Smyckena med "nyckelhålen" var mina favoriter. :-) Och färgerna på bilden är dessutom härligt våriga. :-)

Också kul att de tipsar om fina Maria/Jag blommar och hennes blogg och konst. :-)

De har samlat de flesta beskrivningar i en egen del.

Kika på den om ni ser den i affären. Och ät inte för mycket godis. ;-)

Trevlig helg!! :-)

12 kommentarer:

Cecilia sa...

Tack snälla för kommentaren på min blogg :) Är precis i början av vad som verkar bli en dunderförkylning så det piggade upp! :)
Jag såg den där tidningen i butiken igår, verkligen härlig! Kanske jag med borde unna mig en tidning istället för lördagsgodis? Älskar decoupage-spegeln!
Ha en jättefin helg du med! :)

Kiiromi sa...

Kul, det visste jag inte. Tack för ett trevligt tips.

/Mia :)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag såg den tidningen igårkväll efter att vi pratat när jag trots allt hann iväg till affären. Fast jaga köpte inte. Men den ser helt klart kul ut! Synd att den kommer så sällan bara ;)

Annefia sa...

Jag såg precis reklam för den här tidningen och blev lite nyfiken på den så det är kul att höra att den verkar bra.

Fröken Pyssel sa...

åh vilket bra tips, ska absolut köpa tidningen :-)

trevlig helg!

Gila sa...

Tack för tidningstips! Ska kolla in den.

Anna sa...

Hihi..jag slängde mig också over den tidningen..=) annars brukar jag försöka få tag på Pyssel/craftning tidningar från usa. utbudet i sverige är ju lite tunt på den fronten. smaskiga kakörhängen du har gjort! =P ha en fin dag =)

Emilie Winberg sa...

Åh den där ska jag kolla upp genast!

Louise sa...

Den där tidningen får jag jag nog ta och köpa!!! Tack för tipset! /Louise

Jenny sa...

Åh, den såg härlig ut, måste försöka komma ihåg att köpa :) Tack för tipset! Fina halsband du gjort, våriga och fina.

Kram Jenny

Creative Pink sa...

Jag har väntat på en sådan här tidning, tycker mest att det funnits med scrapbooking osv. Har tänkt att man kanske skulle ta och starta en egen med olika sorters pyssel, och med inslag av olika konstnärer och andra kreativa människor.
Hoppas denna blir som jag har önskat ;-D

Alexandra - Pysselmaniker sa...

Jag har stått och bläddrat två gånger i den tidningen men inte riktigt fastnat för den... Är mer förtjust i 101 idéer. Gillar deras upplägg bättre. Kanske tur för mig egentligen! Pressbyrån hemma hos mig har massor med lockande tidningar så jag blir tillräckligt fattig på tidningsköp som det är nu =)