20 april 2011

Årets påskpyssel...

... höll jag på med i början av året när jag gjorde lite pyssel för tidningen Troligt. Och efter det har det inte blivit något mer. Men jag funderar på att låta Fröken Löken göra ett sånt här ägg:

Eftersom andra halvan väntar på att bli dekorerad. :-) Men kommer det pysselsugna kusiner får vi hitta på något annat. Eller göra som vi oftast gör - låta dem LEKA. ;-) Solen, det varma vädret, cykeln och Kompisarna lockar mer än att pyssla med mamma. ;-)

(Tidningen Troligt fick en kyckling i ägget, men jag testade att sätta in andra saker och smådjur. Mycket roligare. :-D )

7 kommentarer:

Sanna/Pysselglädje sa...

Nej, vilken kul idé! Så gulligt och roligt!

Annefia sa...

Vilken kul variant av "tittägg"!

Monica sa...

Underbar idé! Och så fint det blev :-). Det här ska jag nog tvinga Casper till under helgen hahaha :-). Tror dock att det hamnar en barbie i vårt ägg om han får välja ;-)
Glad påsk på er!

popetotrora sa...

Så sött! Vilken rolig idé!

Kram till dig o familjen!

popetotrora sa...

Så sött! Vilken rolig idé!

Kram till dig o familjen!

Hulda sa...

Vilken kul idé :-) Absolut något jag får tänka på till nästa Påsk :-)

killmamman sa...

så himla fint! :)