29 mars 2011

Jag tar ett kliv rakt ut i luften...

... och gör min blogg namnlös ett tag. Det känns inte smart. Det känns inte genomtänkt. Det känns inte taktiskt. Men det känns trots allt bra. :-) Så ny header och lite ny färg på sidorna har det blivit.


Det är inte den ultimata headern. Men den får funka ett tag. Och den känns i alla fall liiite mer seriös än denna:

som varit en het kandidat ett bra tag nu. ;-)

Sagolikt Pyssel är nu en avdelning som fått en egen sida. Där kommer jag att samla mina tutorials/beskrivningar och länkar till gamla pysselstafetter. Jag kommer även fortsätta att använda Sagolikt Pyssel till Pysselstafetterna och mina tutorials. Trooor jag... :-)

Och vill ni kalla bloggen något går det bra att kalla den Sagolikt Pyssel tills jag kommit på vad den ska heta. :-) Själv kallar jag den Bloggen. Men det skulle ju kunna uppfattas som hybris att uppmana er att göra detsamma. ;-)

6 kommentarer:

stina sa...

headern blev jättefin tycker jag!

popetotrora sa...

Jag tycker det är bra att testar och trixar och fixar. Snart kommer det gå upp en snilleblixt för dig och vu vet precis vad bloggen ska heta och hur den ska "användas"! :-)
Kram på dig!!

Maria sa...

Tycker att VAD SKA DU HETA LILLA BLOGG? var ett roligt namn, som man kommer ihåg.

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Fiiiint! :)

Emma sa...

Jättefin header :)

Fröken Pyssel sa...

Finfin header, men man bara måste älska namnet "sagolikt svammel" :-D