25 mars 2011

Bit ihop eller bryt ihop??

Puh!! Det är sant!! Det är FREDAG!! I helgen och i början av veckan kändes det som att fredagen var sju evigheter bort. Det blev en "en timme i taget"-vecka. Och jag fick anledning att prioritera om när det visade sig att det inte funkar att ta "extra allt" av vardag, jobb och annat - i en och samma vecka. Stressreaktionerna duggade tätt och jag bet ihop, sänkte ribban och skrev om veckans fixarlista. Gång på gång. Tills jag bara hade en punkt kvar på listan - Bryt ihop. Så jag bröt ihop och gav upp. Och ibland finns det inget bättre än att ge upp. När alla måsten är borta och den värsta besvikelsen lagt sig är det som att det plötsligt går att andas igen.

Jag tillbringade en halv dag i soffan och gjorde ingenting speciellt. Sen tvingade jag mig att måla, för att målandet Ger mig energi. :-)

Vilan och återhämtningen blev inte så lång som jag hade behövt. Kakans nyhetsbrev skulle ut, så det var bara att ta sats och bita ihop och fixa det. :-) Och Kakan skulle öppnas idag. Men idag har jag bara med EN produkt. Jag är så besviken på mig själv, samtidigt som jag vet att jag gjort mitt bästa. :-(

Mina miniord hittar du HÄR.
Nu kommer jag fortsätta göra klart andra produkter som ska upp i shoppen. :-) Och jag tycker att du ska lämna en liten kommentar här till mig, för efter att M varit borta sen i tisdags så är jag bra sällskaps sjuk. Hoppa vidare till Kakan och kika på alla nya grejer i shoppen. :-D Jag är så himla stolt över vår lilla shop och över de andra Kakorna och gästsäljarna som gjort ett sådant Fantastiskt jobb. :-)

6 kommentarer:

Maria sa...

Kul med miniord! Går ju bra att fylla på shoppen eftersom...

Evasleva sa...

Bryt ihop och gå vidare som det så bra heter. Skit i prestationerna och som sagt, det går väl jättebra att fylla på eftersom!

Jag har ju inte heller lyckats producera någonting nytt :)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Men du får se det fina du faktiskt gjort också!

Dina ord är hur fina som helst och efter att ha provat på att göra wireord har jag insett att det ligger en himla massa träning och konst bakom dom.

Så glöm inte bort det :)

Och sen som Maria skrev... det går ju bra att fylla på shopen eftersom :D

STOR kram till dig Stina!

Helen sa...

Tycker du gjorde rätt som bröt ihop, ibland måste man det och då går det bättre sedan! Hoppas att du mår bättre nu när du målat lite:)

Sanna F sa...

Kram till dig! Du är så bra!!!!

maybe*mej sa...

Så fina dina miniord är. Ibland får man bara släppa saker som är måsten... det är inte kul men man måste må bra också. kram på dig. Nu ska jag kika in i shoppen. =)