25 februari 2011

Nu är Pysselstafetten slut

Så. Jag blev visst en dag sen med att avsluta Pysselstafetten. Sånt händer. :-)

Jag har nu gjort om inlägget med bloggschemat, så att man nu ser bilder på samtliga pyssel. Den lilla Pysselstafettsloggan får ligga kvar i bloggens högermarginal ett tag till, och kommer sedan att flyttas till tutorials/beskrivningsfliken. :-)

Jag vill säga ett Stort Tack till alla som var med i pysselstafetten!! Och till alla som lämnat kommentarer till mig och till de andra bloggarna. :-)

Och med det säger jag: Tack för denna gång! :-)

* * * * *
Jag har inget datum klart för nästa pysselstafett, men vet man redan nu att man är sugen på att vara med kan man lämna en kommentar till det här inlägget eller skicka mig ett mail. ( pyssel(at)sagolikt.se )

9 kommentarer:

Joanna sa...

Skriv upp mig redan :) var jättekul

Evasleva sa...

Jag ska fundera och se om jag kan klura ut något :)

Sanna F sa...

Jag har använt mod podge och tycker det är bra. Men när jag var på Panduro köpte jag en flaska varnish/glue av deras märke. Tyvärr är den glansig, men när jag gjort klart en tavla har jag matt lack över så då syns inte det glansiga :) Smart va!? Men jag tycker mod podge är bättre. Men det borde finnas något annat medium som man kan använda som lim och som torkar matt....
Lång utläggning nu igen ;)
KRam kram

eddy sa...

tusentack stina för att du ordnade med allt. det var verkligen superkul och jag är säkerligen med fler gånger framöver. många kramar!!

Gerda-Thyra sa...

Tack för att du tog dig tid att anordna den här pysselstafetten!
Det var verkligen jättekul att se vad alla hittade på från dag till dag!

Pleu sa...

Jag är väldigt intresserad av att vara med nästa gång! Däremot så vore det ju bra att veta temat ett tag i förväg så att man kan hinna tänka ut något bra och planera ordentligt. =/

Mia sa...

Anmäler intresse redan nu så jag inte glömmer bort det. Men vill gärna veta tema innan så jag har tid på mig att fundera ut något.

Denice sa...

Tyckte också att det var jättekul att vara med. Hoppas på att kunna vara med nästa gång också, det gäller ju bara att komma på något riktigt bra och kul pyssel tills dess. Teman är ju bra så det finns något att förhålla sig, återbrukstemat var det som gav mig inspiration denna gång :-)

Tack för att du ordnade med hela stafetten!
Trevlig helg!

Karinas inspiration sa...

Hej Stina
Jag är gärna med på nästa pysselstafett också, om du orkar ordna fler:))