18 februari 2011

Kaka på väg

Jag sitter och väntar på finfrämmande! Det är inte varje dag. :-) Men just nu sitter en kaka på tåget, på väg hit. :-D Och sen blir det en helg med Pandurobesök, pysslande och planerande. Det är nästan så att jag blir avundsjuk på mig själv. Haha!!

Sen skrev jag ju att jag skulle lägga upp nytt i Fyra Sorters Kakor idag. Ajajaj... Jag blev liksom helt uppslukad av mitt senaste pyssel, så orden som är nästan klara, ligger fortfarande kvar nästan klara på golvet. Och vad är det då som stal min tid och mitt intresse? Jo, det är det som jag "bakade" här om dagen (och visade en bild på på facebook). Här är en liten tjuvkik:

"Create" (inte "Grease" Haha!!)
Tanken var att denna och några till skulle till shoppen idag. Men det var ett tag sen jag höll på med smycken, så jag hade inte järnkoll på vad jag hade i mina lådor. Och jag hade inte lås. Men jag ska ju som sagt till Panduro i helgen, så det löser sig. (För jag har inte tåla mod nog att beställa och vänta ännu längre. ;-) )

Trots att jag inte lagt upp något idag tänker jag ändå skicka er till shoppen, för Stjernfall har lagt upp en söt väska och en solig necessär!! Jättefina!! :-)

Och med det önskar jag er alla en minst lika trevlig helg som jag kommer att få!! :-)

9 kommentarer:

popetotrora sa...

Åh, hoppas ni får en helt fantastisk helg!!

Kiiromi sa...

Tack detsamma!

/Mia :)

Sanna F sa...

Låter som en toppenhelg!!! Ha så kul!
KRAM

Sanna F sa...

:) Idag har jag faktiskt sålt en av mina tavlor... jag har haft lite svårt för det, men idag fick jag en förfrågan och jag kan ju inte ha alla tavlor kvar heller ;)
KRAM

Linn (knyttsak) sa...

kaka är aldrig fel =) Själv ska jag jobba hela helgen. Och tentaplugga.

Creative Pink sa...

Hoppas helgen har varit underbart kreativ, det är så roligt att umgås med andra kreativa människor.
Jag ser själv framemot att träffa en i nästa vecka, då kommer inspirationen ligga på topp =)

stina sa...

jag är också avundssjuk på dig som får träffa mig! ;)

Sanna F sa...

Clear gesso kan man ha att grunda en tavla med istället för vanlig gesso. Jag använder den jätte mycket mellan olika lager. Om man har målat ett lager så kan man efter att ha använt gesso och låtit den torka - måla med en annan färg över (Jag tänker nu på neo color och distressfärger... ) och färgerna kladdar inte ihop... Hoppas du förstår min lilla förklaring ;) Kram

killmamman sa...

söt blogg! ska hålla utkik efter pysslet :)