11 februari 2011

Hoppsan!

  
Oj då! Jag skulle skriva "familj", men tråden var för kort. Så det kan bli. ;-)

 

I veckan fick jag hem mer tråd, som jag inte alls har hunnit leka mycket med. Bara det lilla ordet ovan och några småhjärtan, bara för att testa den tunnare tråden. Roligt! Och i nästa vecka få jag mer tid till att göra nya ord. :-)

En beställning på ett ord postades i veckan och jag hoppas att mottagaren blir nöjd. (Här kan ni se andra ord som är till försäljning. Jag tar även emot beställningar på egna ord och namn. :-) )

***

Jag hade en deadline idag för ett pysseljobb, men bland annat på grund av att M rest så mycket så har jag inte hunnit klart. :-( Hade varit skönt att bli klar innan helgen.Jaja. Får försöka koppla bort det och ta helg i alla fall. :-)

Önskar alla en riktigt trevlig helg!!! :-)

4 kommentarer:

popetotrora sa...

Haha! Roligt med ett vackert snirkligt fan! Jag blir nästan lite sugen på det! :)

Karin sa...

Jag är jättenöjd - tack! Skickar en bild när ordet sitter där det ska och dagligen kan påminna mig om harmoni i livet.

Gerda-Thyra sa...

Jag håller också på med färdigställande av ett beställningsjobb i järntråd idag... men min tråd tog slut så jag sitter här och väntar på mer najtråd... min man var så snäll och åkte iväg för att köpa på Claes Olsson!

Fröken Pyssel sa...

Bästa ordet, haha :) helvete skulle också göra sig snyggt i snirklig tråd :)