24 februari 2011

Ändrade planer och lite ostrukturerat kvällsbabbel

Jag har ändrat mig. De nya metalltrådsorden och halsbanden får vänta lite. Antingen dyker de upp i min egen lilla shop, eller i Fyra Sorters Kakors Påsk- och Vårmarknad (som öppna i slutet av mars). Jag har inte bestämt mig än. :-)

Fyra Sorters Kakors första marknad är snart slut. På måndag kväll stänger den, och efter det kommer jag att ta en vecka ledigt. Jädrar vad vår familj behöver det. Jag kollade på almanackan idag. Under de senaste fyra veckorna (denna vecka medräknad) har M varit på kontoret här i stan sex dagar. 14 dagar av 20 har varit resdagar!! Och under samma period har jag och de andra kakorna haft hand om den första marknaden plus att jag hade en tidningsdeadline. Det är inte konstigt att det känns som att jag gått på allra sista energireserven ett tag nu.

Som en belöning, och givetvis även som kompetensutveckling, fick jag alldeles nyss en företagspresent av mig själv:

The She Art Workshop av Christy Tomlinson. Jag har ju Willowingkursen också som jag inte hunnit med så mycket, men jag känner att dessa två kommer att komplettera varandra bra. :-)

Så jag hoppas att jag kommer att få några dagar då jag kan ägna åtminstone en del av tiden åt att måla. Och jag behöver även fortsätta med min dröminventering. Jag behöver få loss tid till att bara vara och få drömma och fantisera, och på så sätt få tag på drömmarna och målen som engagerar och är verkligt mina. Jag är så intrasslad i den senaste tidens fixarlistor nu.

Men först av allt ska jag SOVA. :-)

Kom just på att jag missat att summera och avsluta Pysselstafetten!! Ojdå. Får ta det imorgon.
Lite sömn sitter nog väldigt bra nu. :-)

4 kommentarer:

Creative Pink sa...

Ja var tog detta årets första månader vägen, jag känner mig nästan stressad så fort tiden går, nu låter jag som en tant haha. Ibland måste man verkligen boka in egotid, hoppas du får en bra liten ledighet. Jag ska jobba i helgen men hoppas ändå hinna pyssla lite med mina nya prylar =)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

KRAM till dig Stina! :)

Kiiromi sa...

Japp, sova bör man..

/Mia :)

Sanna F sa...

Skönt med lite ledigt! :)
Kul med kursen!!! KRAM