19 januari 2011

Tada!! Fyra Sorters Kakor

Nu är det dags att avslöja hemligheten


 Det är ett samarbete mellan mig,  Stina B , Stjernfall och Popetorora.

Shopen kommer att fungera som en marknad. Under året kommer vi ha marknader med olika teman och först ut är en Alla Hjärtans dag-marknad som öppnar om en vecka - den 26:e januari  - och pågår fram till den sista februari.

På i shopen kommer ni att hitta allt från smycken och lapptäcken till virkmönster och dockor. Gemensamt för alla produkterna är att de är tillverkade med kärlek och omsorg av någon av oss fyra.

Redan nu kan du kika på Fyra Sorters Kakor och läsa mer om shopen, om oss fyra och hur det fungerar att handla av oss.

Se sen till att komma tillbaka den 26:e januari när marknaden är fylld med produkter!! :-)
Förhoppningsvis hittar du både en och två saker du vill ha själv eller ge bort i present!

Välkommen till vår shop!

12 kommentarer:

Sanna/Pysselglädje sa...

Vad roligt! Ser framemot att få titta in den 26:e!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Wiiiiiie, äntligen! :)

Skaparglädje sa...

Vilken roligt ide´. Jag kommer at besöka er när ni startar upp.
Kram Anne-lie

.................... sa...

Vilken rolig idé =)

Evasleva sa...

Så roligt! Kul initiativ!

Linn (knyttsak) sa...

Låter spännande, jag får kika in där!

Malin sa...

Hej, oj oj ja jag vill vara med men jag kan inte bestämma mig för vilket material jag ska använda :) åhhhhh svårt ,, det finns ju sååå många saker man kan pyssla med .. hmmmmmm ??? åhör av mig imorgon med ett mail :) Då måste jag tagit beslutet :) Kram

Fröken Pyssel sa...

Spännande!!

http://madebylullsan.blogg.se sa...

Så roligt! Vilken fiffig idé! SKa bli kul att titta in där den 26e!!

Carolin sa...

Jo jag la bilden rakt ner i Gessot innan det torkat, det går ju lika bra me lack, jag har gjort en i guldfärg också. Stämplarna har jag köpt på Panduro men de finns även på Clas Ohlsson tror dom är billigare där. Vet inte om du har min mail så jag skickar ett mail också så kan vi se vilka grejor jag kan ha med i shopen, jag är både nervös och exalterad också vill jag inte gå till jobbet imorgon jag behöver ju vara hemma och skapa =)

Sanna F sa...

Vad roligt!

Svar på din fråga:
Ramen är en Tim holtz ram som jag köpte på scrap o hobby på nätet

Carro/mysigtdesign sa...

Jättekul, ska genast klicka mig vidare...
Är också glad att du gillade den försenade klappen...