28 januari 2011

Info om Pysselstafetten

På måndag börjar Pysselstafetten. :-) 18 olika bloggar är med och vi har med virkning, tovning, sypyssel, papperspyssel, en del som är lite svåra att kategorisera (de är jag mest nyfiken på!) och en massa annat kul! Det är fler återbrukspyssel än i tidigare pysselstafetter och det är lite roligt.

Om ni är nyfikna på vilka som är med så har jag lagt till en liten blogglista här till höger med alla bloggar. Ovanför blogglistan har ni Pysselstafettsbilden, som från måndag morgon kommer att vara länkad till Pysselstafettens bloggschema.

Så om vi inte ses innan dess, så ses vi på måndag morgon! ;-) Då kanske man ska säga Trevlig helg också!! :-D

5 kommentarer:

Lullsan sa...

Oj, jag förstår precis vad du menar... Hur ändrar jag det?! På blogg.se kan man (jag) bara välja färdiga designer. har kollat men förstår inte koderna...

Jenny Bergvall sa...

Åh det skall bli så skoj!

Ang. den långa texten i blogglistan, den kan du ändra. Man kan hitta på sina egna namn på bloggarna.. man måste inte ha dom som "är per automatik"
KRAM

Lullsan sa...

Hej igen! Nu hittade jag en kollega som "kan det där med datorer" och då hade du fixat det! Va bra!! Hoppas inte det tog för mycket tid! Trevlig helg! Kram

Barbro sa...

Ah.... detta hade jag velat vara med på! För sent ute - typiskt!

Nåja, jag får får vid sidan om i stället...

sunpan sa...

Det hade varit kul, Jag följer med på sidanom! Alltid kul med pysseltips!!