16 januari 2011

Busy, busy, busy

Vad det här är??  Åh, det är bara något för att göra er nyfikna! ;-)

Jag kan nog säga att jag kommit ur vinterdeppen rätt bra nu och börjar bli mitt vanliga jag igen. SKÖNT!!! Och det är tur för nu är det fullt upp.

I helgen har jag försökt vara ledig med familjen. Det har väl gått sådär, eftersom jag även har:

  • fortsatt att samla in namn till Pysselstafetten. Gör oss sällskap du med!! Vi vill bli fler!! :-)
  • försökt lista ut vilket det bästa fotopapperet till min skrivare är och beställt bläck och papper
  • varit och köpt en del material till Willowingkursen Magical Mythical Makings som börjar imorgon :-)
  • läst hobby- och hantverkskataloger (=pysseltänket är tillbaka!! :-))
  • letat efter shopar på nätet som säljer ullfilt (går dåligt)
  • jobbat med en *hemlighet* ;-) Jag säger inte vad det är, men Stina B, Popetotrora och Stjernfall är inblandade. ;-)
  • läst bok för småfebrigt barn :-S (inte blir sjuk NU! Snälla!!!)
  • och mer som min stressade hjärna glömt (har galet dåligt minne nu för tiden!)

Puh!! Och veckan som kommer kommer att bli minst lika intensiv. Speciellt om vi nu haft oturen att få in en bacill i familjen. :-S Men ju mindre tid man har, desto mer effektiv blir man. Och på tal om det har jag lite annat att fixa med nu. ;-)

4 kommentarer:

popetotrora sa...

Mycket på G nu... :-) Hoppas bacillen snabbt drar vidare så ni klarar er från att bli sjuka!

milla - andante sa...

Låter som det är mycket roligt på gång!! Härlig blogg du har!
Har följt dig på Bloglovin ett tag, även om du inte använt dig av den funktionen...;) Tycker det är toppen!

Kram Milla

.................... sa...

Spännande, jag försöker läsa ut av bilden men kan inte komma på vad det kan vara =)
Vad kul att du ska gå Willowingkursen, jag funderade på det men tänkte att man kanske ändå skulle hålla en viss standard för att platsa och att det kanske krävde att man skulle ha mycket tid att måla, jag vet ursäkter ursäkter. Hoppas du berättar om hur det går för dig på kursen iallafall. =)

Jenny sa...

ja här var det busy, busy minsann, härligt att du kommit igång!
Jag får numera mina skapar impulser på alldeles fel tider som när jag är på jobbet :( och då blir det ju inget pysslat av! När jag väl kommer hem är det läxläsning, matlagning och någon eller båda Boysen som skall iväg på sport aktivitet och när dom väl är i säng vid halv nio-nio är jag så trött att jag på min höjd orkar läsa andras bloggar. Oj vad långt det blev sorry!
Kul att du kommit igång, jag väntar med spänning på att se mer av alla din projekt.

Kram Jenny