13 december 2010

Shopen är öppen!

Jag att shopen skulle öppnas idag eller imorgon. Sen kom jag på att imorgon ska jag ju vara med Fröken Löken och julpyssla i skolan! Så det blev till att lägga på ett kol. Och givetvis strulade allt bara för att det skulle gå snabbt. Så fotona gick inte att fixa som jag ville, och de tre igelkottinläggen blev ett och två andra inlägg får vänta till imorgon eftermiddag eller kväll. Men det kan jag ju justera senare. Det viktiga nu är att:

Min lilla shop nu är öppen! :-) 


Och du hittar den HÄR. :-) Se till att följa den, så att du ser när jag lägger upp nya saker. :-)

Var snäll mot den, för den är fortfarande under uppbyggnad. :-)

 En dålig bild på Igelkottarna Original, Albino och Pepparkaka. :-)

Nu måste jag kasta mig i säng så jag kommer upp i tid imorgon och ser till att Fröken Löken och jag kommer i tid till skolans julpysseldag. :-)

9 kommentarer:

Mokzan sa...

Oh vad spännande jag måste genast gå in och botanisera =)

Anna sa...

Vad spännande, shoppen ser jättefin ut. Lycka till! =)

Jenny sa...

Vilken bra idee med din shop. det ser jättebra ut. Lycka till och hoppas du får mycket sålt :)
Kram Jenny

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

KUL! Ser jättefin ut tycker jag :)

Sanna sa...

Spännande! Skall ta mig en kik in dit.. =)

Maila gärna din adress, hittar den inte för allt i världen.. =)

suzanaalexsson@hotmail.com

Kraaaaam
Sanna

popetotrora sa...

Kul att shoppen är öppnad! Lycka till med affärerna! :-)

Kiiromi sa...

Spännande, va skoj!

/Mia :)

Sanna sa...

SV: Ja toppenskoj att få så pass mycket sålt på marknaden.. =)

Kraaaaam
Sanna

Sanna F sa...

Vad roligt med shoppen. Måste in och kika! Urgulliga igelkottar!