27 december 2010

Julklapp från Lottens julklappsswap och ett par till

 Det här fick jag av Krimskramsan i Lottens julklappsswap. Tack så mycket Sanna! :-)
I Lottens swap blev man tilldelad två personer att fixa julklappar till. Själv har jag bara fått julklappen från Sanna. Kanske har den andra fastnat någonstans i snökaoset. :-)
 
Bland mina julklappar fanns även ett par av pysselkaraktär:

 
Galen i garn som min totalt pysselointresserade sambo köpt. Han hade förstås ingen aning om att jag varit nära att köpa den själv. :-)

Akvarellpapper och Derwent inktense akvarellpennor från mamma. Ska bli spännande att se hur pennorna skiljer sig från de gamla akvarellpennor jag har. :-)

2 kommentarer:

popetotrora sa...

Vad synd att bara en av dina julklappar kommit fram. Men det blir desto roligare sedan när den försvunna julklappen säkert kommer om nån vecka eller så! :-)

Evasleva sa...

Kul med pyssellitteratur i julklapp! Det fick faktiskt jag med. Det är jag mycket glad över :)

Min syster blev mycket glad över igelkotten! Dessutom tyckte hon att hästen utanpå paketet var väldigt fin! :)