22 december 2010

Istället för dammsugning - ett armband

Efter julklappsjakt och annat fixande igår blev jag plötsligt tvungen att stänga in mig i pysselrummet och Göra Något, vad som helst. Och det blev ett armband. :-)

Jag utgick från en beskrivning i Jennifer Swifts bok Creative Bloom och inspirerades även av den här bilden från hennes blogg:

Bilden är lånad från det här inlägget.     


 Mitt armband blev mer stillsamt och romantiskt.

Jag blev nöjd, men vet inte om jag kommer att behålla det själv eller inte. :-)

6 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Åååååh, vad fint! Vad du kan :O Och pappret (är det papper?) i bakgrunden är ju ljuvligt sött :)

popetotrora sa...

Tjusigt!! Låter betydligt roligare att göra armband än att dammsuga. Helt rätt val! ;-)

NjutVarjeDag sa...

Ett klokt val - att göra armbandet istället! Jättefint - tur att kreativiteten fick komma ut.

Vill önska dig en riktigt GOD JUL!!

kram
/Anneli

Min vrå... sa...

Så fiint!
Önskar dig en riktigt fin Jul!
Hoppas allt är bra!
Kram elin.

till-vidas-ara sa...

*** Önskar dig och de dina en underbar Jul ***

Kramar Lycke

Jen sa...

Hi Stina! You found wire!!! I LOVE your cuff! You did an amazing job! The pale colors are really so prettyand delicate I really like how they juxtapose with the chunky dark wire. Thanks for showing us! :)