13 december 2010

Igelkottar söker nya hem (Och jag vet att du vill ha en ;-) )

Medan jag varit upptagen med att göra tidningspyssel och andra projekt har igelkottarna förökat sig okontrollerat i pysselrummet. Det börjar bli trångt! Och hur gärna vi vill kan vi inte ta hand om alla. Jag har därför bestämt mig för att sälja så att de får komma till trevliga och pyssliga hem. :-)

Det finns tre olika sorters igelkottar och de kommer att säljas som färdiga inslagna julklappar.

De kommer att säljas i min nya blogshop som kommer upp ikväll eller imorgon. Hojtar till här och på facebook när de finns på plats. :-) 

Och just nu ska jag skynda mig till fritids och hämta Fröken Löken. :-)

2 kommentarer:

Fokus mot framtiden sa...

;) Fantastiskt söta ju :))

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad kul! Jag ser verkligen fram emot att se din nya shop :)

Ledsen att jag inte svarar på mail, har varit lite ur fas senaste dagarna så det har blivit väldigt lite datortid. Men det ska bli bättre med det imorgon eller på onsdag :)

Kraaaam!!!