20 december 2010

Åh, allt detta vill min sambo ha! Kan vi låtsas... ;-)

Se vad många bilder man kan skrapa ihop på en liten fika rast! ;-) Efter att jag fick en MASSA saker vid tömningen av mormors hus har vårt hem, eller kanske mest min hjärna, varit i total stilförvirring. In i vårt hem kom en massa fina gamla saker, sånt som passar bättre hem i ett schabby chic-hem. Jag gillar sånt också, men det funkar liksom inte här hemma. Vi får ta det till stugan när den är klar.

Efter att jag kom på att det inte går att ha allt på en gång, så känns det mycket bättre. :-) Somliga kan ha allt på en gång, och jag kan tycka att det blir jättefint och bohemiskt, men skulle jag BO i det, skulle jag vara konstant stressad av alla intryck. Lite synd, för jag skulle på sätt och vis vilja att det skulle funka att mixa alla favoritstilar och favoritsaker. Men, men. Nu ska det bara renas och packas undan grejer. :-)

Här hemma är det ju sånt här jag vill ha!! :-) I alla fall just nu. ;-)





Samtliga bilder är lånade från bluebox.se, där jag skulle kolla efter sistaminuten-julklappar till andra. ;-)

5 kommentarer:

Charlotte Netz sa...

Tänk vad bilder säger...
Du är verkligen inte en shabby chic CHIC, som bara omger sig med vitt, beige (är det en färg eller ett tillstånd?) med inslag av silver och en gnutta svart.
Du är alldeles för färgglad! Underbara bilder, underbara färger. Så vill jag leva.
I FULLFÄRG.
Måndags kram från en ledig Kreatrix!

Evasleva sa...

Vad mycket härliga färger!!

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Jag förstår varför du vill ha alla dessa saker! Jag hade faktiskt kunna tänka mig att ha varenda en av dom hemma hos mig också (mer än gärna dessutom).

Kraaaaam

Fröken Pyssel sa...

Men åh vilken bra smak din sambo har! :-D

stina sa...

oj, jag tror bestämt att jag måste ha alla dom också.