25 november 2010

Utmaning - Fyra saker om fyra saker

Jag har fått en utmaning av Petra.

Fyra TV-program jag tittar på:
Jag tittar inte så mycket på tv alls. Jag kollade på Ernst för första gången i somras. Annars blir det typ Idol, Lets dance och Melodifestivalen - program med minimalt med handling. Haha!!

Fyra saker jag gjort idag:
sytt
målat
gjort lunch och ätit med M
lyssnat på julmusik

Fyra saker jag längtar efter:
en ny vinterjacka
att hitta ett per prefekta vinterstövlar
att det någon gång ska gå upp för släkt och vänner att jag inte är en frilufts- eller vintersportmänniska. Sluta försöka omvända mig!! ;-)
en ledig dag på stan med M för shopping och mat som ingen av oss lagat

Fyra saker på min önskelista: 
akvarellkritor
presentkort på The Body Shop  
höj- och sänkbartbord till pysselrummet
en hel mobiltelefon
Jag skickar utmaningen vidare till Miss Cutiepie och Eva/Att leva lagom. :-)

1 kommentar:

Fröken Pyssel sa...

Ja höj- och sänkbart skrivbord är grymt, har det på jobbet. Själv shoppade jag den perfekta vinterjackan förra veckan, love it!