17 november 2010

Tipsar om en julkalender om självkänsla


Juliga bilder och choklad i all ära ;-) , men en julkalender om självkänsla tycker jag låter mer spännande! Och kanske inte helt fel inför en del av julens sammankomster. ;-)

Trevliga självkänsla-coachen Liv Miyagawa har satt ihop en sådan julkalender. :-) Bakom varje lucka finns en ljud-fil (på ca 3 minuter) där du hör henne ge tips eller utmaningar som hjälper dig att bygga upp din självkänsla.

Skaffa Livs Självkänsla-Julkalender här. Den finns även på engelska här.

3 kommentarer:

popetotrora sa...

Den kalendern ska jag kolla in!

Och du, titta in hos mig, jag har skickat en liten utmaning åt ditt håll. :-)

Mynta sa...

Hej!

Sugen på att titta in hos Barbaängels nya hem?
Välkommen!
:)

NjutVarjeDag sa...

Den måste jag besöka!

Har glömt att tala om att jag har hoppat på en av gratiskurserna som du berättade om i ett inlägg för nån månad sedan.

Som vanligt är jag dålig på att ta mig tid att sätta mig ned och fokusera - men att ibland bara lyssna (eller bara tänka) på meditationen - "Jag är kreativ" hjälper för att få loss en del "fastlåsningar".
Så tack även för det tipset;-)

Ha en toppenhelg!

kram
Anneli