12 november 2010

Tack för svaren!! :-)

Tack för svaren på min fråga om länkarna. :-)

Det jag själv helst skulle vilja är att ha dem under en flik med mina favoritlänkar, så som Viktoria/Stjenfall föreslog. Men jag skulle då vilja ha dem på samma sätt som de är nu, så att det inte bara blir en lång lista, utan att man ser när de uppdaterats och med bilder. Men eftersom det är en kolumngrej, så kan in alla fall inte jag lista ut hur man skulle kunna flytta dem till en sida. (Jag skulle kunna kopiera en kod om jag hittade en, men längre än så räcker inte mina kunskaper.)

Jag håller med om att det är genom andras länkar man kan hitta nya intressanta bloggar, och det är också ett skäl till att jag har dem där. Samtidigt tycke jag att det kan kännas så himla rörigt och för mycket.

Men jag låter dem vara kvar till jag kommer på någon bättre lösning. :-)

Det blev förresten ännu ett bildlöst inlägg, eftersom datorn fortfarande väntar på lite service. Håll ut!! ;-)

2 kommentarer:

tösabiten sa...

Hur får man in andras inlägg så som du har det? Alltså att du har andras bloggar och så ser man när de senast uppdaterades?

Är det en gadget? Vad heter den i så fall? Om inte, hur gör man då? Jag vill inte ha en lång länklista utan det är bäst så som du har det, där man kan få in bilder och senaste inlägget.

Tacksam för svar!

Tack och ha en trevlig fredag!

Mvh,
Karin "tösabiten"
http://hostosabiten.blogspot.com/

tösabiten sa...

Tack snälla för svaret på min blog! Ja, det är lite knivigt med priser ibland, men jag går lite på känsla och så tänker jag på vad jag själv skulle kunna tänka mig att betala.

Dock känns det svårt att få en plusaffär, iaf i början. Det tar ju tid att få igång bra mönster och syteknik tycker jag. Jag har sytt i ca 2 månader bara, men var väldigt duktig när jag var yngre. Så jag försöker väl ruska tag i gamla kunskaper och sedan testa mig fram!

Hoppas du snart kommer igång med din shop, jag bara startade, tänkte inte så mycket. Det är bara att våga!

Lycka till!